SHARK CARTILAGE PLUS

Produk yang menggunakan rawan dari ikan yu ini telah terbukti untuk mengubati pelbagai jenis kronik.
Pengamal Shark Cartilage Plus ini akan mendapati berlaku keadaan dimana tubuh badan mereka menjadi lemah dan cirit-birit setelah mengamalkannya beberapa hari. Ini merupakan satu keadaan biasa dan menunjukkan berlakunya DOC (Direction of Cure) dan teruskan penggunaannya tanpa keraguan.
Keterangan lanjut produk ini tidak dapat dipaparkan atas sebab-sebab tertentu yang tidak dapat dinyatakan. Sila lawati laman web rasmi HPA untuk maklumat lain.
Komposisi (60 Kapsul per botol) :
1. Rawan Ikan Jerung 2. Herba terpilih.
Dos :
Bergantung kepada kadar berat badan.
Harga Pengguna
Semenanjung Malaysia: RM 70
Sabah & Sarawak: RM 78
.
kos pos RM10.00 - order wasap: wasap.my/60198737879
Artikel Berkaitan Shark Cartilage Tulisan Tn Haji Ismail,  Pengarah Urusan HPA

SHARK CARTILAGE SEBAGAI PENAWAR KERACUNAN

Ada satu lagi kegunaan shark cartilage dalam perubatan Jawi ialah sebagai penawar keracunan terutamanya bila berlaku keracunan sesuatu makanan. Keracunan makanan akan menyebabkan cirit birit dan muntah yang kadangkala mengeluarkan darah yang banyak.
Kaedah rawatanya ialah dengan membuka 2 kapsul shark dan dibancuhkan kedalam air suam dan kemudian meminumnya. Kaedah ini sering digunakan oleh masyarakat dahulu apabila berlaku keracunan makanan seperti tembikai dengan coca cola,mabuk tapai,kopi dengan durian dan lain lain lagi. Ambil 3 kali sehari hingga sembuh. InsyaAllah.

Sakit Sendi

Shark cartilage plus adalah herba ubatan yang sangat baik untuk sakit-sakit sendi atau sakit seluruh badan. Jika terasa bisa-bisa badan ,makan 3 kapsul sebelum tidur dan pada waktu pagi pula ambil grapeseed (3 kapsul) dan minyak zaitun softgel (3 kapsul).
Kaedah pengubatan ini digunakan apabila pengambilan ardisia atau perubatan lain tidak berkesan. Badan akan terasa ringan dan sakit sakit seluruh badan akan hilang. InsyaAllah.

Comments

Popular posts from this blog

PENAWAR BUASIR HPA